fbpx

Bokningsskärmar

Smidigt bokningssystem för gemensamma resurser

Aldrig mer dubbelbokade mötesrum med bokningsskärmar!

Bokningsskärmar kan ha många användningsområden. Man kan använda dem för bokning av en gemensam resurs så som en företagsbil eller för lättöverskådlig och smidig bokning av konferensrum eller konferenssalar.

Bokningsskärmar besparar er tid genom att man på ett smidigt sätt kan få en översikt över vilka resurser som finns lediga utan att behöva ”springa runt”, knacka dörr eller kolla in genom fönster.

Ser man ett ledigt rum när man är och hämtar kaffe kan man spontant, snabbt och enkelt boka rummet direkt på skärmen om denna visar ledig status.

Som konferensvärd eller värdinna kan man enkelt boka in sällskap i rum och besökaren kan tydligt se på skärmen utanför rummet vilket som är deras rum.

Aldrig mer dubbelbokade mötesrum med bokningsskärmar!

En bokning görs enkelt genom att bjuda in resursen till mötet, liksom alla andra deltagare, när Du skickar din mötesinbjudan via Outlook. Sitter ni inte redan i en Office 365 miljö kan ni läsa mer om detta här. 

Som kund hos oss väljer Du om Du vill köpa eller hyra utrustning för ert bokningssystem. Usera lämnar olika alternativ på upplägg och vad som ingår i dessa. Detta kan Du läsa mer om under Finansiering.

Vi hjälper er hela vägen för att effektivisera era bokningar av mötesrum och gemensamma resurser med allt från hårdvara till er Exchange-miljö. Kontakta oss redan idag!

Kontakta oss

Ej företag, ange "Privatperson" i detta fält.
Messenger icon
Chatta med oss!